قیمت انواع لوح تقدیر چگونه محاسبه می شود
نوشته شده توسط : رضا محمدیان

قیمت انواع لوح تقدیر چگونه محاسبه می شود

قیمت انواع لوح تقدیر را به چند صورت می شود تعیین کرد و بستگی به طرح و ابعاد و جنس آن دارد .

معمولا قیمت های فلزات از منسوجات فلزی قیمت پایین تری دارد . همچنین اگر بخواهیم به لحاظ ماندگاری بیشتر جنس لوح تقدیرها را با هم مقایسه کنیم همانطور که معلوم است جنس استیل بسیار مقاومت و ماندگاری بیشتری نسبت به سایرین دارد.

لوح تقدیر را میتوان از جنس های متفاوتی ساخت ولی یک نکته حائز اهمیت است که در طراحی هایی که جنس آنها فلزی می باشد برای آنکه نمیشود استیل ها را به طرح دلخواه برش زد و اگر برش بزنیم هزینه بسیاری صرف آن می شود معمولا طرح اجرایی روی استیل به صورت مستطیل با لبه های تیز طراحی و ساخته می شود و چنانچه طرح سفارش داده شده برای لوح تقدیر به گونه ای باشد که دارای دور برش باشد و بخواهد که هزینه زیادی هم پرداخت نکند ، تیم مشاوران نشانه ساز جنس های دیگر را برای طراحی و ساخت لوح تقدیر به متقاضیان پیشنهاد می دهند تا طرح سفارش دهندگان لوح تقدیر به عالی ترین شکل طراحی و ساخته شود .

قیمت لوح تقدیر براساس نوع سفارش مشتری مشخص می‌گردد، و وابسته به عوامل متعددی  است

از اصلی‌ترین این عوامل می توان  به نوع جنس و متریال استفاده شده در ساخت لوح تقدیر اشاره نمود.

در صورتی که برای اهدا کننده لوح تقدیر، دوام و ماندگاری آن مهم ‌باشد، نوع موادی که برای ساخت لوح تقدیر استفاده می‌شود، تاحدی تضمین شود و بتواند با مبلغ پولی که  هزینه می کند و نیز با کاربرد مورد نظرش  همخوانی داشته باشد. دراین صورت پیشنهاد می‌شود که از لوح‌های با متریال  فلز نظیر: برنج، استیل، آلومینیوم، چوبی و سنگی استفاده نماید. این لوح‌های تقدیر دارای قیمت بالاتری نسبت به لوح‌های تقدیری که از جنس  کاغذ و مقوا تهیه می‌شوند، دارند.

پس از ساخت لوح تقدیر نیاز است تا آن را آماده برای اهدا به افراد برگزیده شده کنند پس نیاز به جعبه و یا هر چیز دیگری دارد تا لوح تقدیر ساخته شده را در داخل آن قرار دهند. معمولا جعبه هایی که قرار می دهند به صورت مخملی می باشند.

 





:: بازدید از این مطلب : 184
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: